TESLİMAT POLİTİKASI
Hazırlık Süresi : www.tiryakigrup.com.tr 'den verdiğiniz siparişler ürünlerimiz stoklarımızda mevcut ise 1-3 gün içerisinde (Pazartesi-Cuma) kargoya verilir. Satın alınan ürün(ler) eğer stoklarımızda bulunmuyorsa Tiryaki Grup mağazalarından tedarik edilmektedir. Satın almış olduğunuz ürünlerin tedariği 4-5 iş günü sürebilmektedir.
Not : Ödemesini internet üzerinden yaptınız ürün eğer stoklarmızda kalmamış ise en az 4 (Dört) en fazla 30 (otuz) gün bekeleme süresi vardır. Ürün bu tarihleri arasında tüketiciye verilemez ise yaptığı ödeme kendisine iade edilir.

Kargoya Teslim : Hazırlık süresinin ardından siparişiniz size ulaştırılmak üzere Mng Kargo veya Horoz Lojistik firmasına verilir.

Kargo Ücreti : Siparişlerinizde 500 TL ve üstü alışverişlerinizde kargo ücreti Tiryaki Grup tarafından karşılanır. 500 TL ve altında olan siparişlerinizde kargo ücreti 99 TL' dir.

Kargo Takip Numarası : Hazırlık aşaması biten ürün ya da ürünlerinizin kargo takip numarası [email protected] mail adresinden üye olurken verdiğiniz e-posta adresinize iletilir. Mail'deki ilgili link'i tıklayarak veya tiryakigrupta’ taki "Kargom Nerede" link'ini tıklayarak siparişinizi takip edebilirsiniz.

Teslimatı Geciktiren Durumlar Hakkında Bilgi :
Türkiye genelinde ürünün teslim edileceği adresin uzaklığı ve kargo şirketinin bölgeyi ziyaret sıklığı teslimat gününü etkileyebilir, sipariş teslimi gecikebilir.
Siparişin teslim edileceği bölgedeki olumsuz hava ve ulaşım koşulları, ürünün teslimini geciktirebilir.
Yılbaşı, bayram ve özel günlere denk gelen zaman dilimlerinde her zaman kargo tesliminde belli bir yoğunluk yaşanır. Bu özel günlere denk gelen siparişlerde, teslimat gecikebilir.

Hafta Sonu ve Resmi Tatiller : Pazar ve resmi tatil günlerinde verdiğiniz siparişler, takip eden ilk iş gününde işleme alınır. Resmi tatil günlerinde sevkiyat yapılamamaktadır.

Sipariş Teslimi : Siparişinizi Mng Kargo ile teslimat adresinize kimlik ibraz karşılığı kurye tarafından teslim edilir. Adreste Alıcının olmaması durumunda Mng Kargo şubesine getirilen kargo 3 (üç) iş günü içinde şubeden alınmadığı takdirde Alıcıya iade edilir.

Adres Değişikliği : Sipariş oluşturduktan sonra teslim adresini değiştirmemeniz gerekir. Aksi halde siparişiniz önce Tiryaki Grup' a geri döner, sonra sizin belirlediğiniz yeni adrese yönelik teslim süreci en başından başlar.

Siparişimi Teslim Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim : Siparişinizi teslim alırken paketinde yırtık, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz.Siparişleriniz, siz aksini talep etmediğiniz sürece, faturalarıyla beraber gönderilir. Fatura veya irsaliye, gönderinizin bulunduğu pakete ilişik olarak gönderilir. Lütfen faturalarınızın varlığını ve doğruluğunu kontrol ediniz.Hediye siparişlerinizde, talebe bağlı olarak, fatura sipariş ile birlikte gönderilmeyebilir.

Siparişimin Faturası Gelmediğinde veya Paketi Hasarlı/Şüpheli Olduğunda Ne Yapmalıyım :
Taşıma sırasında oluşacak hasarlardan kargo firması sorumludur. Bu sebeple Siparişinizin teslimi sırasında, ürünü teslim almadan önce kargo görevlisinin yanında paketinizi açmanızı ve kontrol etmenizi önemle rica ederiz. Eğer pakette herhangi bir bozulma (yırtılma, patlama, ezilme, ıslanma vb.) ya da şüpheli durum tespit ediyorsanız lütfen teslim almayınız. İlgili görevliden hasar tespit tutanağı tutmasını isteyip, en kısa sürede Müşteri Hizmetleri Yetkilimiz ile iletişime geçiniz. Hasar tespit tutanağı hazırlanırken görevlinin tutanağa yazdığı açıklamalara dikkat ediniz. Kargo tazmini konusunda sorun yaşamamak için, hasarlı ürünü size teslimatı yapan kargo görevlisi ile geri göndermenizi rica ederiz.Tutanak tutturmanız, ürün değişimi ve iadesi süreçlerinde size yardımcı olacaktır. Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik ürün, yanlış ürün veya hasarlı ürün bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir. Eğer ayrı gönderilmesini talep etmemenize rağmen faturalarınız size siparişinizle beraber teslim edilmediyse, lütfen ilgili görevliden faturanızı isteyiniz. Faturanızın size teslim edilmemesi halinde, lütfen görevli kişiye tutanak tutturarak durumu en kısa sürede [email protected] veya  0555 971 56 54 Tiryaki Grup Müşteri Hizmetleri’ne bildiriniz.